废物生存危机

It's hard to care care care if I'm breaking now
很难去在乎我是否会现在就崩溃

Every single thing I swear tries to take me down
我为之发誓的每一件事都在试图让我失望

It's hard to care care care if I make it out
很难去在乎我是否能挺过去

Every single thought of despair tries to take me down
每一个绝望的念头都在试图让我沉沦

I'm keeping myself alive to just live like this,
我试图让自己就像这样活着

And force myself to decide what's my life's purpose
并强迫自己选择我生活的意义

I'm stuck in back of the line and behind the mix
我深陷其中无法自拔

Still trying to find what is mine find where I fit
仍然试图寻找属于我的东西和安身之处


分享From Ashes To New的单曲《Breaking Now》: https://music.163.com/song/405242221/?userid=361876737 (来自@网易云音乐)

评论

热度(3)